Vanliga frågorFAQ SökSök MedlemslistaMedlemslista AnvändargrupperGrupper  Bli medlemBli medlem  ProfilProfil Logga in för att läsa dina meddelandenP.M. Logga inLogga in
Hej..

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Hem -> Fråga Caroline
Föregående ämne :: Nästa ämne  

Författare Meddelande
isbarn

Registreringsdatum: 13 december 2006

InläggPostat: 26122008    Rubrik: Hej.. Svara med citat

hej hej..
Tänkte kolla en sak jag funderat på..
Finns det nån möjlighet att skaffa nån slags chat här på sidan eftersom dom flesta tjejerna och även jag känner att det hade varit skönt att kunna prata med varann. Å då kanske en onlinechat hade kunnat va nått!?
Vet inte, va ba en tanke:)
Tack för att den här sidan finns.. den gör så mkt för nån som känner sig så liten.
Kram Anna
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Författare Meddelande
MrCT

Registreringsdatum: 10 juli 2007

InläggPostat: 26122008    Rubrik: Re: Hej.. Svara med citat

isbarn skrev:

Finns det nån möjlighet att skaffa nån slags chat här på sidan eftersom dom flesta tjejerna och även jag känner att det hade varit skönt att kunna prata med varann. Å då kanske en onlinechat hade kunnat va nått!?

Jag tog mig friheten att lite snabbt lägga upp en chat igår, dock inte här på Carolines hemsida utan på min egen.

Gå in på www.kraftcirkeln.se och klicka på länken "chat" till vänster så får du upp en ruta där du kan välja namn.

Det finns två chatter: #allmänt och #tjejsnack. Per automatik ansluts man i bägge två. För att snacka privat med någon dubbelklickar man på dennes namn i listan till höger (du förstår när du väl ser chatten).

Maila mig (länk finns på chat-sidan) eller prata med CT eller kray-c inne på chatten.

Christer
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Författare Meddelande
CAROLINE
Grundare

Registreringsdatum: 02 augusti 2006

InläggPostat: 26122008    Rubrik: Chat! Svara med citat

Hej!

Det var en jätte bra ide, jag ska ta reda på mer så återkommer jag om det. Tack Christer, vi kanske borde anställa dig som webb kille :-)

Caroline
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Författare Meddelande
MrCT

Registreringsdatum: 10 juli 2007

InläggPostat: 26122008    Rubrik: Re: Chat! Svara med citat

CAROLINE skrev:
Hej!

Det var en jätte bra ide, jag ska ta reda på mer så återkommer jag om det. Tack Christer, vi kanske borde anställa dig som webb kille :-)

:-) Lugna puckar. Du vet var jag finns.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Hem -> Fråga Caroline Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet